Injectie monopunct cucatalizator, LSI-10 injectie multipunct secventiala, omegas secvential 6 si 8 cilindri, injectie directa.
Sistemul GPL LANDI RENZO INJECTIE MONOPUNCT CU CATALIZATOR echipament 100% italian produs de Landi Renzo Spa ,unul dintre cei mai vechi si mai renumiti producatori la nivel mondial . Montata in configuratia originala a producatorului ,fara a schimba in cadrul acestei configuratii nici o componenta cu o alta de alta origine, reusim sa oferim utilizatorilor unul din putinele produse de pe piata romaneasca cu fiabilitate si performante in exploatare.
Sistemul GPL LANDIRENZO LSI -10 cu injectie multipunct secventiala de gaz reprezinta ultima inovatie in domeniul sistemelor alternative de alimentare auto.
Datorita configuratiei si inovatiilor in materie de soft ,reprezinta solutia optima din punct de vedere al raportului performanta\cost, garantand conversia unui sistem original italian fabricat de cel mai mare producator mondial la un pret competitiv.
Acest sistem de inalta tehnologie este compatibil cu toate autoturismele cu motoare in 4 cilindri cu injectie mpi.
Sistemul GPL LANDI RENZO OMEGAS SECVENTIAL 6 si 8 cilindri – un sistem dezvoltat de Landi Renzo in mod expres fiind dedicat motoarelor puternice , nefiind de neglijat economia realizata de posesorii masinilor puternice ce apeleaza la aceasta alternativa de alimentare cu GPL.
LANDI RENZO INJECTIE DIRECTA
Instalatiile GPL pentru motoarele alimentate prin injectie directa au la baza sistemele secventiale LANDI RENZO , dar cu solutii tehnice atat hardware cat si software, care garanteaza functionarea optima a motorului cu injectie directa .La fel ca la sistemele secventiale precedente ,injectia de gaz are loc in galeria de admisie , avand posibilitatea de a utiliza aceleasi componente
Datorita noului sistem de injectie directa de benzina ,au fost necesare noi inovatii atat cu referire la electronica , precum si a algoritmilor de calcul .
Instalatia GPL FSI este destinata vehiculelor avand motoare cu injectie directa pe benzina ,aspirate sau turbo ,cu putere pana la 134 KW
LANDIRENZO – ISTORIC
LANDIRENZO S.p.A. este lider mondial cu o cotă de piaţă ce depăşeşte 30% în domeniul componentelor şi sistemelor alternative ce folosesc drept carburant GPL şi Metan.
In 2006 ia naştere şi LANDIRENZO Corporate University, o instituţie inovativă, care prin ideiile şi acţiunile sale este dedicată dezvoltării resurselor umane din cadrul Grupului Landi.
Cel mai important lucru pentru noi ,romanii este acela ca in septembrie 2009 s-a inaugurat o nouă filială internaţională: Landi Renzo RO Bucureşti (România). Prin intermediul acesteia s-a demarat un masiv proiect de montaj OEM, împreună cu fabricile Dacia Renault Mioveni.
Landi Renzo S.p.A. a început cu mult timp în urmă colaborarea cu cei mai importanţi producători de autovehicule in prezent aceasta fiind constantă şi stabilă pentru a proiecta şi construi sisteme perfect integrabile cu părţile electronice şi mecanice ale autovehiculelor moderne.